Olen täysin vaipunut masennuksen alhoon. Oikeesti tänä aamuna vaaka näyttti plussaa (IIK!) Juu on näyttänyt ennenkin, mutta tällä viikolla on muutenkin pudonnut naurettavan vähän. Niin siksi vähän suoraan sanoen vituttaa. Se siis vituttaa, että syön noita apteekin kökkö mössöjä ja paino ei putoa. Paljon reilumpaa olisi jos olisin normaalilla ruualla dieetillä ja paino ei sitten tippuisi. Tulee olo, että kidutan itseäni turhaan. Ei se nimittäin mitään herkkua ole syödä noita mössöjä. Kaipaan niin paljon tavallista ruokaa. Mutta olen kyllä taistelijaluonne (ja muistetaan sotaveteraaneja mitä he ovat kärsineet) niin en minä tässä kohdassa aio hanskoja tiskiin lyödä. Mutta sille vitutuksulle ei vaan voi mitäään. Ehkä se onkin parempi antaa reilusti vituttaa kuin koittaa estää sitä. (Anteeksi, että tässä kirjoituksessa on niin monta v-alkuista sanaa)
Olen miettinyt pääni puhki, miksi paino ei tipu ja olen päätynyt seuraavanalaisiiin syihin: 
1    Nukun erittäin huonosti 
        2.Juon joko liikaa tai liian vähän 
        3.Olen sen verran stressaantunut, että elimistö kokee sen uhkana ja pistää hanat kiinni 
        4.Paino on jo kokoinaisuudessa tippunut tosi pajon ja nyt seuraa tasausta verrattuna
          ensimmäisiin viikkoihin.
 
Olin nyt iltapäivällä koiralenkillä ja vastaani käveli erittäin urheilullisen oloinen mies. Hän katsoi minua pitkään (tuskin sen takia, että olisin niin viehättävä näky). Tuli sellainen olo, että hän katsoi, että voi jumalauta läski koiralenkillä ja rööki vielä huulessa. Sillä tavalla paheksuen, että miksi ihmiset eivät pidä huolta kunnostaan. Teki muuten mieli huutaa perään, että perkele mä olen muuten laihtunut viisitoista kiloa! Että mieti sitä saakelin töllääjä! Hmm, ehkä tänään on poikkeuksellisen negatiivinen päivä. Niin ja toinen koiristani yritti vielä hyökätä miehen päälle (tappaja mäyräkoiramme) oliskohan pitänyt päästää, olisi ihan pikkuisen vain haukannut nilkasta...
Mä en muuten sitten ole yhtään katkera ihminen.
 
Eilen kaipasin niin epätoivoisesti ruokaa, mieheni syödessä vieressä rullakebappia, että keitin porkkanoita. No en erityisesti pidä keitetyistä porkkanoista el naturell, joten tunkin ne täyteen mausteita. Voin kertoa, että lopputulos oli se, että porkkanaa ei ollut muuta kuin ulkonäössä. Maku oli lähinnä omituinen. Enpä niitä kovin paljon saanut syötyä. Yllätyin kyllä, että pakaste porkkanoissa on vain 25kcl/100g eli aika paljon niitä saisi syödä. Niin ja pahin hetki oli tänään, kun olin anopin kanssa hänen äitiään katsomassa. Anoppi osti superherkullisen näköiset kermamunkit itselleen ja äidilleen. Huom! Hän kyllä pahoitteli sitä, että osti ne. No toinen jäi sitten syömättä. Suunnittelin jo pullan kidnappausta. Pulla käteen ja äkkiä mussuttamaan se vessaan, ettei kukaan ehtisi estää. Mutta koska osaan ajatella seuraksia en tehnyt sitä. Aivan varmasti olisi tullut valtava morkkis. Lopputulos olisi siis jäänyt kuitenkin negatiiviseksi. Pullan syöminen olisi ollut vain hetken huumaa.
 
Aion muuten lopettaa polttamisen, sitten kun saan dieetin kuulumaan normaaliin arkipävään. Aion ryhtyä esimerkkikansalaiseksi. En polta, en käytä alkoholia, liikun paljon ja olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista. Ehkä rupeen aktiivisesti puolustamaan mielenterveyspotilaiden oikeuksia ja etuja. Kahden vuoden päästä olen sitten eduskunnassa puolustamassa köyhien oikeuksia, kunnes loikkaan kokoomukseen ja rupeen puolustamaan rikkaiden oikeuksia. Älkää ottako tosissaan. 
 
Postissa tuli tänään stockan hullutpäivät kuvasto. Eipä siinä paljon meitä lihavia huomioitu, muutama isomman mitotuksen vaate ja nekin näyttivät lähinnä isoäidin aikaisilta. Jaloillaan voisi tietysti äänestää, mutta sotckalla on turun paras ruokaosasto ihan siksikin, että siellä on paljon hyviä tuoreita raaka-aineita myynnissä ja irtotiskejä. Mitä ei valitettavasti isoista marketeista enää löydy.
Niin ja vihaan myös isoja automarketteja, en kertakaikkiaan jaksa kiertää niitä läpi. Eikä meidän lähellä ole muista pikkukauppoja kuin siwa ja sen valikoima taas on todella suppea. Muistelkaapa sitä aikaa kun joka nurkassa oli pieni kauppa, mistä sai vielä laadukasta tavaraa. Sitten tulivat isot tuhmat ketjut ja söivät pikkukaupat. Suomi taitaa tässäkin suhteessa olla euroopan amerikkalaisin maa. Ooh onpa aika mennyt nopsaa mitä ruveta kerämään saunakamppeita. Ihanaa päästä rentoutumaan saunaan. Tähän päästelinkin jo suurimmat höyryt ulos.
 
Näkemisiin!