Olen tässä miettinyt, että oonko ihan tervejärkinen ollenkaan. Päättää nyt aloittaa ene dieetti ja jatkaa sitä vielä kaksi kuukautta. Joo plussana on nopea painonpudotus ja se auttaa jaksamaan myöhemmässä vaiheessa, mutta ne pussikeitot sun muut tulee niin ulos korvista. Mä en kertakaikkiaan kestä niitä enää. Voisin maksaa ruisleivän palasta, koko omaisuuteeni. Se ei tosin ole järin suuri. No olin jo ihan paniikissa, että mitä mä nyt teen. Kuri ei anna luopua dieetistä, mutta noi ruat YÖK! No sitten rupesin googlettaa niin myös nutriletillä on vlcd valmisteita. Pelastus siis, vaikka nekin on sellaisia jauhemössäjä niin niiden on pakko maistua erilaiselta. Onneksi yliopiston apteekki on tänään auki. Aion kohta sännätä sinne ja hakea vihdoinkin jotain muuta syötävää kuin noi typerät nutrifastit. Arvaatkaa onko niitä muuten paljon mulla, kun just ostin. Luulin syöväni niitä ihan ilomielin vielä kuukauden. Tietty nyt voi vuorotella, että toisena päivänä nutrifastia ja toisena nutrilettiä. Saman päivän aikana niitä ei kannata mennä sotkemaan kun niissä on eri kalorimääriä. 

 
Okay mun pitää taas ajatella niitä sotaveteraaneja. Ne kesti vaikka mitä, jos mä en kestä tätä niin oon pullamössä nuori, prkl! Yksi kuukausi mun elämästä enää. Se ei oo paljon. Tosin se tuntuu sadalta vuodelta. Nyt pitää miettiä mistä muusta vaikeasta mä olen ennen selvinnyt. Vaikka muuten koulukiusauksesta se vasta olikin hajottavaa, sitäpaitsi oon varma, että se on vaikuttanut mun lihavuuteen. Että ihan rehellisesti haistakaa ***** kaikki mun kiusaajat!!! No tulipa sekin agressio nyt purettua. Niin ja olen mä kamppaillut mun masenuksen sun muiden juttujen takia tosi paljon. Nyt oon kuitenkin selvinnyt jo monta kuukautta avohoidon turvin, vaikka olin tosi paljon sairaalassa. Että kun näitä ajattelee, niin yksi pirun dieetti nyt ole yhtään mitään. Se menee vaikka päällään seisten. Jes mä olen supernainen! 
 
Melkein muutein sorruin tänään tilaamaan kahdet farkut, mutta sitten järki voitti vielä on kuukausia enäilyä jäljellä. On mahdollista, että paino putoaa aika paljonkin sinä aikana. Tosin mun tuurilla pääseen eroon jotain yhdestä kilosta, mutta joka tapauksessa ei uusia pienempiä housuja kyllä vielä kannata tilata. Niin ja kokeilin mun edellis kesän farkkukapreja je ne melkein mahtui jalkaan okay nappi ja napin reikä eivät kyllä vielä kohdanneet toisiaan, mutta ehkä kesän alussa tämäkin liitto saadaan toimintaan. Onneksi en ole kaikkia liian pieneeks jääneitä vaatteita pistänyt eteenpäin. Oon säästänyt ne josta oon eniten tykännyt. Tietenkin se on myös sitten kiva mennnä kauppaa ostaa uusia vaatteita pienien tilalla. Sellainen yksinkertainen asia kuin raha vaan tulee hiukan vastaan, kun sitä ei mitenkään mahottomasti ole.
 
Ai niin nyt on yksi iso motivaatio myös laihduttaa. Päätimme eilen mieheni kanssa, että lähdemme syyskuussa Bremeniin viikonlopuksi. Ryanair lentää sinne puoli ilmaiseksi. Mutta pitää laihtua, että ei taas tarvi miettiä että mahtuuko lentokoneen penkkiin (jos ootte lukenut mun aikasempia kirjoituksia niin tiedätte mistä puhun). Joo ja sitäpaitsi pääsen testaa mun saksankielen taitoa. Oon kyllä lukenut pitkän saksan, mutta en muista sitä paljon mitään, ehkä kertailen sitä. Että osaan tilata edes ruokaa. Niin joo tässä suunnitelmassa on vielä sellainen pikku mutta, että pitää saada koirille hoitaja koko viikonlopuksi. No eiköhän se järjesty jotenkin.
 
Kahvin kulutus on noussut tän dieetin aikana ihan hurjasti. Keitin jopa tänä aamuna itselleni aamukahvit, kun mies vielä kuorsaili. Ehkä elämäni ensimmäinen kerta kun oon vain itselleni keittänyt kahvia. Kahvi kyllä pahentaa närästystä. Renniet on ollut kovassa käytössä niin ja tietty tupakka tohon lisäksi ja pepsi takuuvarma resepti saada närästys. Nukkuminenkin on edelleen katkonaista, vaikka oon ottanut tarvittavia väsyttäviä lääkkeitä ennen nukkumaam menoa. Joo päikkärit on tietty pahasta ja tänään oonkin ollut koko päivän hereillä. Sellaista tänään
 
auf wiedersehen!