Tänään oli sitten ankea aamu. Paino ei ollut tippunut yhtään! Voitteko tajuta, mä olin ihan kriisissä. Kunnes  mä ajattelin järkevästi tai tuo mies pakotti minut ajattelemaan järkevästi. Niin ja sit tietty paniikkisoitto mun mentorille. " Se on kuule aivan normaalia, ei se paino voi tippua koko ajan. Eikä päivätiputuksia saa katsoa" Noo eikö kuulostakkin järkevältä, juuri noin kaikki fiksut ihmiset toimisivat, mutta koska minä olen mikä olen. Niin jännitän jo nyt mitä huomen aamulla vaaka sitten näyttää. Koitan kyllä valmistautua siihen, että se voi näyttää samaa tai jopa enemmänkin jos elimistö on alkanut jostain syystä kerämään nestettä. Tosin sitten kyllä "kuolen", jos se näyttää enemmän. Kaipa tän kaiken takana on jonkinlainen pakko/katastrofi ajatus siitä, että en laihdu ikinä. Ihan tyypilistä mulle siis kehtitellä tollaisia ajatuksia. No osaksi liittyy mun sairauteen tai siiis ne on osa sitä.

Eräs ikävä seuraus tästä dieetistä on tullut nimittäin vatsa ei meinaa toimia (tässä sitä julkisesti kerrotaan paskalla käymisestä näin rumasti ilmaistuna tai siitä että ei käy) Tietty voi olla, että saan niin vähän kuituja, että vatsa ei toimi siks. Mutta koska se on kuitenkin edeltävät kaksi viikkoa toiminut ihan ok. Niin en ihan heti lämpee sillekkään ajatuksella. No ostin joka tapauksesta apteekista lääkettä ummetukseen ja otin tietty täyden annoksen heti, että katsotaan meneekö yö vessassa istuen. Vähän muuten oli mummo olo siis jotenkin sitä on ajatellut, että vain mummot käyttää ulostuslääkkeitä. No eihän se tietenkään niin oo voihan sellaista olla kenellä vaan.

Kyllä myös aika väsynyt alkaa olla. Tai ainakin tänään tuntuu, että elimistön energiavarastot on aika alhaisia. Olin tosin koko päivän toimintaterapiassa, jossa päällystelin ostaami torsoa kirjan sivuilla. (ei ole oma idea, vaan kaverilta varastettu) Tulee muuten ihan törkeen hieno. Mies sanoi, että sen on pakko olla tosi hieno kun oiken mainostin sitä, mutta niinhän se tietty onkin. En hän mä mitään rumaa tekisi...

Tänään on muuten tehnyt hillittömästi oikeeta ruokaa mieli, ei siis mitään herkkuja vaan ruokaa. Olisi ihana saada tuoretta leipää, tai riisiä ja kanaa. Kohta mä varmaan sitten rupeen syömään porkkanaa raakana vaikka inhookin sitä. Mutta se olis tässä dieetissä sallittu. No onneksi tälle viikolle on varattu muuta luksusta kuten "hemmotteleva kasvahoito" ja kampaaja. Kampaaja olis kyllä oikeesti ollut tänään, mutta unohdin. Varmaan kiittivät tosi paljon groovessa, koska tä on jo toinen kerta kun unhotin. Ehkä tä dieetti alkaa vaikuttaa muistiin, musta tulee sitten kohta aivan dementti.

Tulee muuten aika kalliiksi tä mun laihdutus jos aikoisin käydä samaa  tahtia hoidoissa kuin tällä viikolla. No nä nyt oli oikeesti sattumaa, että osui samalle viikolle. Perjantaina on onneksi Tyksissä ravitsemusterapeutti niin saa vähän vinkkejä tähän dieettiin ja luvan jatkaa. Tätä kun ei saa tehdä kolmea viikkoa kauemmin omatuoimisesti. Niin nyt pitää sitten muistaa vinkua lisää aikoja tyksiin, kuten se hoitsu terkkarissa käski. Jeah hyvä suomen terveydenhuolto, kohta on jenkeissäkin parempi, kun Obaman esitys meni läpi. Onnitelut siitä presidentti Obamalle! Toivottavasti on hyvä edistys jenkkien tunnetusti surkeaan sosiaaliturvaan. Nyt meni politiikaksi joten aika siirtyö katsomaan; "Helppo elämä" kovalevyltä.

Pusuja teille huomiseen!