Tänään ollut oikein superrankka päivä. Koko päivä on mennyt muuttaessa mieheni isöäitiä. Muuttaminen on rehellisesti sanottua superperseestä aivan sama onko se oma muutto vai jonkun muun muutto. Muuton jälkeen on aina kasa epämääräisiä roinaa, mille ei oikeesti vaan löydy paikkaa.  Lopulta ratkaisuna toimii se, että tarvarat vain tyrkytään lähimpään kaappiin. Siellä ne sitten ovat kunnes ihminen kuolee tai tulee seuraava muutto.

No rankinta tässä oli kuitenkin se, että muut muuttomiehet ja -naiset nautiskelivat herkulliset kotipitsan pitsat . Tuoksut olivat kertakaikkiaan huumaavaat. Varsinkin valkosipulin tuoksu sai kuolan valumaan. Mutta koska olen taistelija luonne, nIIn tyydyn herkulliseen suklaajuomaani ja 125 kaloriin. Kohtuuttomalta tuntui se, että en pahemmin saanut helpotuksia muutto urakassa vaikka energimääräni on nyt huomattavasti alhaammalla kuin yleensä. No ehkä vikaa on minussakin, kun se ein sanominen on vaan niin vaikeeta."Juu tottakai mä voin hoitaa noi, ihan tossa samalla voin kantaa noi satakiloo painavat kirjalaatikotkin. Ei tunnu missään, kyllä mä jaksan"  

Minua kyllä varoitettiin etukäteen siitä, että hengitys alkaa haisemaan, kun elimistö menee ketoosiin, Mutta en odottanut, että se olisi ihan näin raflaava haju. Mieheni meinasi oksentaa, kun hönkäilin sinne päin. Todella kivaa, nyt kaikki ihmiset luulee, että en pese hampaitani ikinä. (Niinkuin en muuten pesekkään, sarjassa noloita tunnustuksia) Joudunkohan nyt selittämään jokaiselle ihmisille "Anteeksi elimistöni on keetoosissa hengitykseni haisee sen takia. En voi sille mitään" Vai olisko parempi vain olla hiljaa ja hönkäillä mahdollisimman huomaamattomasti, tai jauhaa purkkaa koko ajan. Pitääkin tarkistaa onko purkassa kaloreita. Niin siis olen ruvennut ehkä vähän friikiksi noiden kaloreiden suhteen. Olen jopa miettinyt, että voinko käyttää kahvissa maitoa, kun siinä on kaloreita. Toisaalta siitä saa proteiineja joita elimistö kyllä tarvii laihiksella.

Huomenna aion tehdä suuren paljastuksen...*jännittävää musiikkia* ... aion kertoa kuinka paljon painoa on tippunut viikossa. No joo eihän se mikään suuri paljastus ole, mutta pitäähän sitä tässä blogissa olla vähän jännitystäkin. 

Huomiseen siis, toivottavasti teillä ei nyt mene yöunet, kun mietitte kuinka monta kiloa olen tiputtanut. Heh heh...